Är utseendet allt???

Man kan ju inte undvika att samhället blir mer och mer utseendefixerat.
Alla tv-reklamer, skyltar, affischer m.m. med bilder på trådsmala tjejer.
Det är självklart att tonårstjejer påverkas och vill se likadana ut som de på bilderna.
Att börja svälta sig för att se "perfekt" ut, det är f*n inte normalt.

Jag är stolt att säga som en 15åring att jag inte bryr mig!!!!
Jag ser ut som jag gör och ingen kan ändra på det.
Jag är nöjd med mitt utseende, och som jag har märkt så tycker många att jag ser ganska bra ut..(Kaxigt.... :O)
Som ni säkert har fattar så är jag är ingen modell, men man behöver inte vara en modell för att se bra ut!!!!!!!!

Om du känner för att gå runt med ett ton kajal på dig så gör det!
Jag dömer dig inte iaf, du får se ut hur du f*n vill.

Så här kan jag se ut en vanlig vardag;
Ett par slitna Converse,
ett par söndertrashade Dieseljeans,
en svart T-Shirt,
ibland en sjal, (ex. en palestinasjal elr ngt liknande)
Och glöm inte mitt halvrufsiga hår. <333

Ni får tycka vad ni vill, men det är så här jag ser ut.....
Våga vara er själva!!!!

Bye Bye Bitches<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0