Välkommen till min nya blogg!

Aha, nu ska jag så som många av er redan har gjort, slänga mig hjälplöst in i bloggträsket,

Dags att starta en egen!!!

Jag förväntar mig inte att bli nästa "Blondinbella", vill inte vara en såkallad "wannabee"
Om det är någon i detta avlånga land som vet hur man skriver en  blogg så är det
"Erik Billing"
Det är bara att läsa, I love it!!!! <3

Men om någon vilsen själ skulle vandrat in hit så är det ju självklart att man blir glad.
Kanske en liten kommentar då och då.!?
Vem vet???

Neeh lite om mig nu..............(är inte så självisk som det där nyss lät)
En lite freakad bild, men men <333Ja, så här ser jag ut, det är bara att vänja sig....
Är ingen såkallad "emo" och är absolut ingen j*vla fjortis.
Jag kör min egen stil och det verkar som om jag nästan är den enda som vågar vara mig själv.
Inget illa ment, men är bara så¨j*vla trött på alla wannabees.

Aha, det här är slutet på mitt första inlägg, tänkte bara säga tack för att ni kommit hit och kommentera gärna.
Jag tål allt, både positiva och negitiva kommentarer.

Bye Bye Bitches <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0